פלטפורמה לעורכי דין המאפשרת אינטראקציה בין עורכי הדין ובין לקוחות פוטנציאלים וקיימים.
עורכי דין
דרג אותי
ניקוד .0
אינדקסים ולוחות
אינדקס עורכי דין
שרותים משלימים
לוח הצעות עסקית
לוח מודעות כללי
עורכי דין באתר
עו"ד מאיר אזוט
עו"ד עירית בלכר-גרוסמן
עו"ד דוד פייל
עו"ד עו"ד רועי שעיה
עו"ד כוכבה זכות
עו"ד הלנה שמחי
עו"ד שרון גואטה
עו"ד יהודית אשד
עו"ד אייל מיכאלי
עו"ד יגאל אמסלם
 >>   >> 

ניהול ממוחשב של המשרד

(01/06/2011)
ישראל לב-ארי<br />שירותי מחשוב
מאת ישראל לב-ארי
שירותי מחשוב

לא מחובר

lexapro and pregnancy autism

lexapro pregnancy reviews hk.onkyo.com

ניהול המשרד הוא כלי חשוב ואסטרטגי לכל עסק ולמשרד המנהלים פרויקטים עבור לקוחותיהם כמו עורכי דין אדריכלים רואי חשבון ועוד, ניהול המשרד יעיל הוא קריטי להתנהלות והיעילות.

ניהול נכון של המשרד יכול להרים את הארגון ולגרום לרמת הכנסות גבוהה יותר.

מנהלת המשרד היא דמות דומיננטית המשפיעה רבות על התנהלות המשרד, היא הצומת לזרימת המידע והפעילות.

הגדרת תהליכי עבודה מובנים, מביאים לסדר בעבודה וייעול התהליכים. מאפשרים למנהלי המשרד לקבל מידע זמין, אמין ועדכני, על פעילות המשרד, התהליכים והכספים בו.

מערך ניהול המסמכים הוא הבסיס לניהול יעיל בכל ארגון. תיוג נכון ו שיטתי  של המסמכים היוצאים והנכנסים, של המידע ואפיון נכון של תכולתו כל מסמך. חשובים לתפקוד נכון ויעיל של הארגון. 
יכולתו של הארגון להתמודד ובניהול נכון של כמויות המידע הגדולות הנצברות במסמכים הרבים הנאגרים ברשותו על מנת לבצע איתור מהיר ויעיל, על מנת
לאפשר שימוש מושכל במידע הקיים.

בדרך כלל מסמך הינו בסיס לפעילות, לכן חשוב לקיים קשר בין המסמכים והפעילויות.

מערך הפעילויות מורכב מפעולות שבוצעו ונרשמות לידיעה ופעולות עתידיות כלומר המשימות לניהול ומעקב. המשימות צריכות להיות מקושרות לפרויקטים/תיקים ולמסמכים, על מנת לאפשר למנהלי המשרד לנהל ולעקוב בצורה קלה ויעילה על הפעילות במשרד.

על מנת לאפשר ניהול יעיל וקל במשרד צריך להיעזר בתוכנה קלה נוחה וחכמה, כזאת שתתן מענה לצרכים במשרד. תוכנה קלה ונוחה צריכה להתאים לאופי העבודה במשרד ולתת מענה לצרכי המשרד.  כאשר מנהלי המשרד באים לבחון תוכנה שתתאים לצרכיהם הם צריכים לבחון אותה מכמה היבטים:

·         עד כמה מבנה הנתונים הנאגרים בתוכנה מתאים לצרכים במשרד והאם המידע המתקבל מנתונים אלה מספק מאגר מידע העונה לצרכי המשרד.

·         האם קיימת אינטגרציה בין הנתונים כמו למשל מטלות מול תיקים, מטלות מול מסמכים וכו', על מנת לאפשר ניהול אינטגרטיבי של המידע.

·         פונקציונליות כמו האפרות לשלוח פרטי פגישה, מטלה או הופעה בבית המשפט לעובד בדואר אלקטרוני, לאפשר להוסיף מטלה תוך כדי טיפול במסמך וכו'

·         התוכנה צריכה לאפשר ולנהל מעקב אחר המסמכים הדורשים טיפול והתייחסות ולהציג אותם בזמן הנכון למטפל.

 

הכותב הינו מנכ"ל עדי מערכות מידע המשווקת את התוכנה עדי לניהול במשרד עורכי דין

ונוא"מ התוכנה לניהול במשרד.




תגובות חברי הקהילה   (0 תגובות)
אין תגובות
2009 © עורכי דין - ReadLaw כל הזכויות שמורות ל